och nobelpriset går till:

.. MIN PRAKTIKAAAAAAN :D

Wihuuuu, gratulerar Victoria.


naevars men..

det är så att jag tror nog inte att nån här på bloggen har riktigt fattat hur
jag känner för Victoria. Men det är såhär att jag har känt henne i 13/14
år nu, och det har varit dom bästa åren i mitt liv. eller.. inte för att jag
har levt nåra år utan henne, men det är jag jävligt glad över. det känns
som att denhär texten blir jävligt misslyckad, men victoria är min alldra
bästa vän, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. PUSS PÅ HENNE
hon är även bra på att vara min såkallade..
praktikant :D

Kommentarer
victoria

i love u bestis ! <3

2009-11-07 09:13:29
URL: http://victoriahjort.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!