oj oj oj

Shit shit shit..

Jag kom på nu att jag inte har uppdaterat någonting idag! Jag vet inte riktigt varför, men det känns som att bloggen är mitt akvarium och när jag skriver inlägg så matar jag fiskarna. Sen när jag inte skriver nåra inlägg så typ svälter fiskarna. Naaae stackars :( Men jag tänker på Happy Aquarium på Facebook som jag spelar 24/7 känns det som. Haha.

Dagen:
Jaop, idag satte jag väckning på klockan 8. Jag gick upp, fixade mig lite och sen skjutsade pappa in mig till stan. Så åkte  jag med konfan till Kolmården. Det var vell kul. Men inte som jag hade förväntat mig. Kunde ju ha varit roligare liksom. Men men. Sen när jag kom hem så åt vi middag. Sen såg jag på film med Olivia. Ratatouille eller vad den heter. Riktigt rolig tycker jag. Speciellt i slutet (a) Men aa, sen såg jag på Oskyldigt dömd med mor och far. Sen imorgon är det ju fars dag så då ska vi till farmor och farfar sen till mormor och morfar. Trevligt. Men nu ska jag nog gå och lägga mig :) puss puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!