oliwia zzzz

Hej allihopa.

Ja som sagt, Oliwia följde med mig hem efter skolan. Vi såg på film, Miss March. Sen nåra klipp ut Kopps. Haha, riktigt kul faktiskt. Sen så typ byggde vi torn med klossar. Haha, lite töntiga men vafan, kul ju. Jorå tornet blev 2 meter och 30 cm. Svinhögt! Det va asnära taket typ. Haha, Oliwia stog på en stol men ändå var tornet längre än henne. Haha! Det va dessutom en högre stol än vanligt. Sen typ satt vi lite vid datan igen. Sen kom henne mother och hämtade henne. Efter det har jag bara suttit vid datan och typ packat lite. Jag åker ju bort imorron bitti vid halv 6 sa mamma?! Haha, först sa hon halv 5, jaba: vaaaaaaa? Haha, fast hon skojade bara. Men jaa. Vilket betyder att jag inte tror att jag kommer kunna bloggaspeicellt mycket :( Men vi ska ju till nåra släktingar i Göteborg såå, och dom har ju dator. Om jag är snäll så kanske jag får låna den ett tag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!