puss

HEJSAN BLOGGEN.
DETTA FÅR BLI ETT CAPS INLÄGG, ALLTID KUL MED NÅGOT NYTT.

MEN IALLAFALL, JAG MÅSTE SÄGA ATT JAG MÅR MYCKET BÄTTRE IDAG ÄN VAD JAG HAR GJORT. IDAG HAR DET VARIT MYCKET MEDIA, ELLER VAD MAN SKA SÄGA. JAG HAR SETT MUCHO PÅ TELEVISION OCH DATÁN. SENARE BLIR DET NOG ATT SE PÅ NÅN TECKNAD FILM OCH ÄTA EN KVÄLLSMACKA I SÄNGEN. HIHI, EN UTAV DOM MYSIGASTE SAKERNA SOM FINNS JU! JAG BLIR PÅ SÅ HIMLA BRA HUMÖR.


onödigt:
När jag såg på film när jag var liten, eller det gör jag nu med.. Men jag se rinte på samma filmer nu för tiden. Men ja iallafall, speicellt teknade Pippi. När hon åker skidor och det, när man ser på det då blir det att man nästan måste äta något? Hahah, asså frukt, tuggummi,macka vad som helst. Nått iallafall, och varm dricka. Exempel, Obóy, te.. muuuuums




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!