riktigt irriterad

Asså dethär inlägget är ganska onödigt. Det är nåra få som kan ta åt sig!

Det är såhär.. Jag brukar hitta på typ olika smeknamn och så till mina kompisar. Eller aa, till alla nästan? Jag gör typ jämt det, och då ibland blir det ju att andra också kallar personen för det. Exempel Carl i min klass har fått en hel del smeknamn från MIG! MIG MIG MIG och ingen annan! Men det är heeeeeelt okej att folk kollar han det, det är ju det som är meningen liksom. Bara det att när jag gick i 6an hittade jag på ett smeknamn till en person, vill inte säga nåra namn. Men sen NU 2 år efter så kommer en ful liten j*vla fjortis o kallar han för det ?! OOOOOOOOHHHHHHHHHHH, och jag vet. Alla kommer säkert bara: Ame vafan spelar det för roll. Nae det spelar ingen roll. Men eftersom att det är JAG som har kommit på det, och sen .. Ae asså det är rikigt irriterande tycker jag! Härma lite till din ugly fucker

Kommentarer
emil

vem?:P

2009-11-08 14:17:56
victoria

JAG BOKAR!

2009-11-08 14:42:08
URL: http://victoriahjort.blogg.se/
victoria

NU :D

2009-11-08 14:42:23
URL: http://victoriahjort.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!