sims

Jao, ganska så mycket simsspelande ikväll. Men det är ju så kul så jag kan inte sluta! Men nu iallafall så skriver jag dagens sista inlägg. Ska snart fortsätta spela sims. Ska va uppe LÄNGE idag och spela. Har sovmorron imorron (y) najsigt. Fast det är inte så länge, men till 20 i 11 iallafall. Puss på det. Haha men det jag har gjort mer än att spela sims är att jag har snackat me Victoria i telefon i typ 1 timma eller mer haha och vi har typ bara suttit och inte sagt nått. Ae vi är bra roliga. Blir bio med henne imorron också, 2012. Ska bli en riktig upplevelse att gå på bio utan mamma för sörsta gången! Hahahaha. Eller inte. Men jag va tvungen att skriva't. Sen har faktsitk Simon hjälpt mig lite med matten. Thanks for that!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!