skolan

Hej allesammans!

Idag var det skola som vanligt. Idag började jag klockan 20 i 11 med NO. Sen vare lunch, spaggethi och ketschup. Sen hade vi spanska, gjorde inte så mycket. Det va nåra som redovisa o yada. Sen hade vi svenska och då gjorde jag klart mitt engelskaprov. Sen slutade vi klockan 2. Men jag stannade kvar i skolan med Oliwia, Jonas, Gustav, Emma och Natalia. Haha.. För att jag skulle vänta på Victoria som slutade halv 4 typ! Men jag ville inte vänta på haga så jag väntade på eneby istället. Sen vid 3 nån gång så tog jag spånkan till haga. Träffade Sofie på spårvagnen också, neger va hon :o Haha, sen iallafall kom jag till haga (y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!