skolan

hejsan allihopa.

idag orkar jag inte skriva med stor bokstav, hoppas att ni överlever. men jao, dagen i korta drag iallafall:

heltid - jobbade NO med o och f
matte - matte, sen till tankläkarN
engelska - tandläkarn
lunch - helt bedövd i hela käften -.-
svenska - gjorde nått frågepapper
no - jobbade för fullt!
so - ganska irriterad på petra..

sen så slutade vi tio i tre. så gick jag och oliwia till netto, o då kom hennes farmor och hämtade henne så kom pappa o hämta mej. när jag kom hem så käka ja mellis typ. sen nu ska jag nog plugga lite.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!