skolan mitt paradis

Rubriken är ett stort fettigt skämt för er som vart lite oroliga. Men ja skolan idag då iallafall:

spanska - vikarie, hahahaha!
so - pratade mest om massa 1700-tals snubbar. Asså det suger, v.50 ska man ha skrivit om en 1700-tals gúbbe, eller tant. Aa och jag har inte ens börjat? Så ska vi göra en berättelse i svenska.. Blir att plugga hårt nu!
heltid - so-förhör och jobbade med oliwia med hemkunskapen
matte - trött som bara f*n. Men vi fick nått papper vi skulle göra
lunch - ÄLCKLIGT! korv
idrott - jag fannie cornelia + en körde badminton. Det va riktigt kul, synd bara att jag var så överlägsen ''/ haha!
engelska - fick tillbaka mitt engelskaprov G, är rikigt besviken på mig själv. Plus att jag var 7 poäng ifrån VG, så jaa. Det gick skit rent ut sagt! Fick även tillbaka texten om drömmjobbet som vi skrev. Den fick jag mer beröm över.

Efter en hård dag i skolan så slutade vi tio i tre. Då tog jag och Oliwia bussen till LivsaN, gjorde HK läxan som skulle vart klar för typ en vecka sen. hihi. Men aa, nu kom jag hem typ och nu så ska jag somm sagt plugga español!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!