skolan

Jaa hejsan bloggen :D

Idag har varit en ganska bra dag måste jag nog säga. Började klockan 8 med typ jumpa teori. Sen var det heltid, jobbade med spanskan. Sen vare nån tant som snacka massa. Hihi. Efter det var det lunch. Det var okej tycker jag nog. Sen vare spanska sen NO. Sen klockan 20 i 2 så slutade vi. Då tog jag bussen. Sen åkte jag mamma och Olivia till åby och tog vaccin mot svininflensan. Kändes ju inte? Haha, så häftig är jag. Sen åkte jag hem och gjorde kräm som jag ska äta snart. Haha, har matlagningsprov i hemkunskap, och om man vill ha VG eller MVG så ska man göra en kräm eller saftsoppa. Och det gör ju jag såklart :)



Idag blir det nog en frågestund på bloggen tror jag nog :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!