snabbinlägg

Ja, dethär måste bli ett snabbinlägg för jag har lite bråttom. Men jag kan ju inte dissa er helt och hållet =) men ja iallafall, igår vart det en vild kväll, haha sjukt ruulig :D Men iallafall, idag vaknade vi vid 9.. hahaha men det va bara för att min katt väckte Jenny och hon är rädd för katter så -.- Men sen somna vi om till halv 12. Så kommer mamma upp o ba: Det är nog dags att gå upp nu.. Haha, för jag och Victoria ska på nån jävla gudstjänst eller något idag med konfan. KUL! Eller inte.. Men ja iallafall, du fixar vi oss lite.. O juste, jag fick en mascara av bästa V också. TAAAACK :d puss o kram vi hörs senare

Kommentarer
Anonym

Börja lägga ut mer egobilder, känns lite tråkigt och läsa bloggar med bara massor av wall of the text.

2009-11-29 18:41:25
victoria :D

HAHAHAHAH jag har fortfarande dåligt samvete att jag kasta den i fejjat på dig hahahahhahah :( :D<3

2009-11-30 18:44:16
URL: http://victoriahjort.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!