sötnosar

Hej allihopa. Thihi.


Skola idag som vanligt. Gjorde typ inget speciellt. Eller jo, vi tog sprutan vaccinet till svininflensan. Eller jag ahr ju redan gjort det, men my friends did =) Haha, jadu Oliwia.. Hahaha, nae jag ska inte avsläja nånting här =) Men aa, efter skolan så åkte jag hem. Käka mellis och satte mig vid datan. Vi har typ 1 eller 2 läxor denhär veckan. Inget prov, så det blir ganska skönt. Men ja iallafall.. Idag ska jag nog skriva klart min berättelse. Sen typ se på film eller nått. Sen imorron efter skolan så ska jag och ta en till spruta! Mot livmoderhalscancer.


Så jag får inte ta den andra sprutan av svininflensan på två veckor, Fannie. Om du läser dethär.

Kommentarer
fannie

okej, men ja ska snacka me mamma o se när ja måste ta min andra. säger de till dig i skolan imorrn :)

2009-11-30 18:20:15
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!