stökigt

Ja, eftersom att Victoria har övernattat hos mig i helgen så är det ganska stökigt. Fuck you! Hahaha, naerå jag skoja. Det var inte ditt fel denhär gången Victoria.. Haha, nae vad taskig jag är.. Men jag driver bara :) Men iallafall när Victoria åkte hem så började jag städa. Sen bara kämde jag att allt var så gammalt. Nae men att det hade sett likadant ut i mitt rum skitlänge. Så jag va tvungen och mublera om lite. Jag fick faktsikt anstränga min hjärna otroligt mycket! Men sen till slut kom jag på hur det skulle va. Men ja.. Är inte riktigt färdig än. Men ja, det ser bra ut än så länge iallafall :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!