svaren

Fråga: vad fick dig att börja blogga?

Svar: Jag hade bloggat lite innan, min kusin bloggar. Så då började jag med. Men sen så slutade jag, och började igen för jag tyckte det var kul :D



Fråga: vad använder du för smink/parfym?

Svar: Jag använder mascara och fondation. Det brukar mest vara Max Factor. Men vet inte riktigt vad dom heter mer. Sen parfym har jag nåra olika. Men brukar använda Britney Spears, Naomi Campbell och DKNY :)


Fråga: har du många som läser din blogg?

Svar: Nja, det kan jag inte påstå, men det beror ju självklart på vem man jämför med. Men jag tycker bara att det är kul att blogga, spelar egentligen ingen roll hur många som läser :)


Fråga: gillar du någon?

Svar: Nej


Fråga: Du säger att du ska svara på allt så, oskuld?

Svar: Det tänker jag inte svara på, jag sa innan att jag inte svara på saker som jag tycker är för personligt.


Fråga: följer du några bloggar?

Svar: Ja, jag brukar läsa Kissie, Dessie, Paow, Foki och Kenza.


Fråga: vilken kille är snyggast i 8:an?

Svar: Haha, asså.. Det finns ju killar som ser bra ut, men att avslöja den som är snyggast här är ganska.. Ja vad ska man säga.. Det avslöjar jag vell inte här heller :)


Fråga: vad är din ögonfärg?

Svar: Haha, asså jag har typ gröna ögon i verkligheten, men på bilder brukar jag få ganska blå ögon. Ganska konsitgt. :)


Fråga: varför är din blogg dålig och ful?

Svar: Haha, asså vilken jävla fråga. Måste vara något riktigt dumhuve som har kommenterat detdär. Jag tycker varken min blogg är dålig eller ful. Speicellt inte nu när Olivia har varit världens gulligaste och fixat den. Det är ingen som tvingar dig att läsa min blogg. Så tycker du att den är så jävla dålig och ful, ge fan i o läsa den? :)


Fråga: har du haft sex , hur ofta onanerar du?

Svar: Jadu, nu är ju så att jag vet vem som har kommenterat dethär. Så vi kan ta det imorron i skolan, för jag tänker inte svara på det här :)


Fråga: vem gillar du?

Svar: Jag gillar ingen faktsikt :)


Fråga: vad har du för musikstil?
Svar: Asså, det är omöjligt att säga! Just nu är jag inne i en 80 tals period. Vilket betyder att jag lyssnar på Anna Book och Carola och sånt just nu. Men det kan ändra sig snabbt!


Fråga: spelar du fortfarande fotboll?

Svar: Nej, det gör jag inte :(


Fråga: tycker du att du får mogna frågor?

Svar: Nja, endel är ganska omogna. Men endel är vell normala?


Fråga: är du töntig?

Svar: Haha, asså. Jag vet inte, fråga mina kompisar?


Fråga: vilken skola går du på?

Svar: Enebyskolan


Fråga: Har du några syskon?

Svar: Ja, jag har en lillasyter. Jag brukar skriva om henne i bloggen.


Fråga: Vad har du för klädstil?

Svar: Asså, jag tar på mig det jag tycker är snygg och är bekväm i.


Fråga: har du många vänner?

Svar: Haha, asså.. Det är ju inte så att jag behöver mer vänner. Jag tycker att dom som jag har är helt underbara och aa, det räcker gott och väl för mig :)


Fråga: hur länge har du kännt den där Victoria igentligen?

Svar: I hela mitt liv, som jag sa i inlägget innan.


Fråga: vilken skola går du på?

Svar: Ae det är fortfarande enebyskolan :)


Fråga: bor du i en storstad?

Svar: Haha, ja du Larsa. Jag tror det? Eller nae kanske inte..


Fråga: vad vill do bo/jobba när du blir äldre?

Svar: Helst vill jag nog bli advokat eller inrenadre av nått slag.. Sen tackar jag ju inte nej till en lägenhet i Stockholm eller en lyxvilla i LA :)


Fråga: Vilket språk läser du i skolan? Och varför?

Svar: Spanska. För i 6an valde alla det, så då tog jag med det.


Fråga: hur känner det att en '' liten kille '' i klassen gillar dej ? känns de jobbigt eller känner du detsamma när han ler imot dej och blir lite röd i ansiktet ;) ?

Svar: Hahaha, asså frågan är ju helt sjuk. Men som sagt. Jag gillar ingen :)


Fråga: har du nåra syskon?

Svar: JA, VAD ÄRE DU INTE FÖRSTÅR :D


Fråga: vilken kille är snyggast i 9an i din skola?

Svar: Det kan jag inte heller avsläja här :)



Sen kom detta.. Men jag tolkade inte det som en fråga riktigt.. :

jag saknar dej ida ....... ja vill bara lufta upp dej o flyga upp till himlen o leva där. jag vill lukta på ditt blonda långa hår ... ja vill leva inutidej .... ja skulle göra allt för dej .. puss !


(cornelia, du är anhållen)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!