the day

Yeeee, dagen idag har varit otrolig <3
min energi har nästan nått toppen :)


Började 10 över 8 med heltid, gjorde spanish med Oliwiaa. Sen hade jag utväcklingssamtal. Det gick SKITBRA. Ligger ungefär på VG i allt förutom matte. Riktigt glad faktiskt. Sen vare matte, med Niclas (y) Sen Engelska, spelade spel med Rim sen kom Frida. Det var riktigt roligt :D Sen vare lunch tror jag. Det var korv, wihuuu min favorit. Not.. Sen hade vi typ NO eller nått, bara skrev masser. Sen SO, såg på nån film om dom första människorna, hahahaha. En riktig upplevelse! Sen slutade vid 3 nån gång. Tog bussen med Oläjvia. Hem, satte mig vid datan. Bilddagboken funkar inte, och det SUGER!

Men hallå!
Jag funderar på att ha en frågestund i bloggen.. Men jag vet inte riktigt xd

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!