the storyy

det började med att efter  J O K hade åkt hem, så typ va ja astrött o allt, mådde inte speiccellt braa. sen typ gick jag och la mig kl 9. sen typ asså jag hade ju inställningen  att jag MÅSTE sova, för det va ju konfa lägen dagen efter. men asså det typ va nån som väckte mig, och typ ba ida du får inte sova, och typ höll på o slet av mig täcket o kudden o grejer. haha så började jag tjuta (a) MEN JAG MÅDDE JU INGET BRAA! haha, sen ropa ja på mamma, men jag hade bara drömt, hihi. men aa, sen typ somna jag om. sen vaknade jag runt 6 gick ner la mej i soffan, så låg jag där från kl 6 till kl 22. ja va uppe o gick 3 gånger på helee dageen. sen typ sov ja, eller a vakna lite då o då men aa baajs, sen när jag vakna hade ja 39 grradens feber. o blablabla, hostar som fäääääääääään.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!