Tired as hell

Hejsan alla glada, och alla ledsna..

Känner mig så sjukt trött just nu.. Så det får bli ett till lite snabbinlägg. Jag och Victoria åkte med mormor och morfar in till ST: Olai kyrkan. Så typ snackade vi lite. Fick nått armband med ''guds pärlor'' haha, får se om det ger mig.. jaa vad ska man säga. GUDS STÖD. hahaha! Nae men jaa. Sen typ gick vi till nån sjö''kyrka'' själva kyrkan va vell typ mindre än mitt rum! För er som vet hur stort mitt rum är. Men jao iallafall. Sen gick vi till rese och då kom V's pappa o skjutsa hem mig. O aa, när jag kom hem åt jag, sen såg jag på film. Wild Child. Rätt bra faktsikt. Men aa, sen kom jag på att vi har läxa till imorron, så var jag tvungen och göra den också. Oh tråkigt. Men ja iallafall. Det blir nog och sova tidigt idag. Tror att det vart ganska sent igår.


Men hallå!
Fick en kommentar lite tidigare att jag ska lägga in lite mer egobilder. Haha. Det ska bli =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!