ullared

Hej alla sötnosar!

Jaa, som dom flesta vet så åkte jag till Ullared idag. Klockan halv 6 imorse så åkte vi hemifrån. Vi kom till Ullared runt 9. Kom ut runt 12 tror jag. Jag köpte:

3 stortröjor typ svart, röd och blågrön
en svart munktröja
ett svart storlinne typ
en randig stortröja
ett mörk rött linne med knappar
ett par leopardtights
ett skärp
2 st mascaror (en vibrationsmascara)
värmeskydd till håret
hårsprey
nagellack och lack
nagelsmycken
pennor ( till mig, fannie och oliwia) haha
stift 
2 trosor
10 strumpor
2 bh:ar
2 st halsband

Oo, aa jag tror att jag fick med allt.. Men jag vet inte riktigt xd Lägger in bild på det lite senare. Det gick iallafall på 2846 kr. Tack så mycket mamma och pappa! Haha, sen när vi var påväg till Göteborg så stannade vi på nån sko affär. Mamma köpte ett par skor o ae jag vet inte vad. Sen kom pappa med ett paket till mig. Haha, jag vart lite chockad precis efter att vi hade varit o handlat massor liksom. Hahaha! Men ja, i paketet var det en spargris! Hahahahaha. Han sa att han tyckte att jag bhövde en sån :) Men ja, tack iallafall. Sen så kom vi fram till mammas kusin och mina sysslingar. Ska sova här tills söndag då åker vi hem igen och imorron blir det liseberg :D Kulkul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!