yoo

Hahahaha jag kom på en sak!


Jag måste dra dom tre roligaste idag:


1, aa när jag och Oliwia va påvär till bussen så sa jag en grej till henne, så skulle jag visa vad min syste gjorde på mig. Då råkade jag säga fel, så jag sa: Hon slog mig på ryggen och kav mig en riktig fight. Hahahaha! Det kanske inte låter så kul. Men fyfan det kan jag LOVA att det var :)


2. När jag och Oliwia stog och väntade på bussen så typ sa jag såhära: run motherfucker run! Hahahaha, så typ sa jag det i en speciell takt. Så det var som en (sång). Haha eller nått. Och det var också asroligt :D


3. Ja, jo.. Det var ju så att Rabih åkte ut ur idol. YES! Så igår och idag har jag gått omkring och sjungit: Rabih åkte ut och det var Kayas kusin. Hahahahahaha! Asså det blir som en låt.. Jag ska försöka göra ett videoinlägg imorron och visa. Men jag lovar inget.



Puss puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!