...

Juste, jag fick mitt omdömde idag också.. Ganska nöjd faktiskt. Har inte IG i nått iallafall, tur det. Men iallafall, när jag gick av bussen gick jag direkt och skulle hämta mig syster. Så när jag går in och skulle hämta henne, står det en lärare där, och då hälsar man ju såklart? Liksom jag har ju gått på skolan i 6 år? Men nej nej, jag fick inget hej tillbaka, hon bara står o glor på mej? Jävla kärring asså. Jaba, aa jag ska hämta Olivia sa jag spydigt som fan xd haha.  Sen när vi kom hem så satte sig ja o mamma o läste igenom omdömmena, hon tyckte jag var duktig. Hihi. Sen kollade jag och my sister på tv. Disney Channel (y). Sen så kom pappa hem, och han hade köpt ett minneskort till mobilen till mig:D Tack så mycket pappa! ♥ Sen typ åkte jag och mamma o lämnade Olivia nere på skolan igen, haha.. Dom skulle ha fest. Hoppas dom får kul :) Nu typ så ska nog jag hjälpa mamma med maten, sen så ska mamma jag och pappa äta middag, och efter det så ska mamma och jag åka på typ mode show. Min kusin är make up artist, så hon typ sminkar och tar på kläder oså. Haha, ni får se bilder sen :)

 

 

puss på mina läsare! <33


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!