Actimel

Haha, lite randomrubrik sådär. Men aa, det va det första ja kom på. För att ja sitter o försöker få i mig en Actimel nu -.- Jag ser att ni skriver ner det, tacksamt. Nae men kom typ nyss hem. Satte klockan på 10 idag. Fyfan! Vaknade ioförsej vid 6 eller nått, sen somna jag om. Kändes som jag sov i typ 5 minuter sen va klockan 10. Ae, livet är hårt. Men iallafall.. Då tog jag bussen hem. Hade inte så mycket annat att välja på. När jag kom hem käka ja lite oså. Nu blire att packa. Klockan 2 ska jag samlas med konfan. Då blire att övernatta i kyrkan! Jippi!!! Inte så att jag kommer dö eller nått.. Hehe. Men aa, kan som sagt inte uppdatera ikväll eller imorgon förns eftermiddag typ. Men ao, sånt är livet. Kan ju försöka göra nåra extrainlägg nu.. Heheeeee, men aa puss på er. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!