bästa konfan!

Fan vad jag älskar min konfagrupp. Dock inte prästen :$ Men jorå.. Vart ju att dra hem från Johanna tidigt as hell igår. Sen vid 2 samlades vi vid kyrkan. Då typ gick vi till nåra andra kyrkor o leta efter nåra tecken eller nått skit. Va typ.. ingen som tog det på allvar så aa, de nice äre. Men ao, sen drog vi till kyrkan o chilla som faan! Så jävla härligt vare. hihi, sen drog vi till gu va gott o käka. Mmmm det va också myzigt. Sen till nån jävla biolokal eller nått och såg på film. Va även ute o yra me Buller. Det gick bra. ASbra. Men ao, såg på säg att du älskar mig. Usch fan vad man sätter sig in i situationen när man ser sånna filmer. Bu-hu. Fick även lite cp-damputbrott på att det delvis va asfula väggar och irriterande personer. H3h3.. Sen drog vi över till kyrkan o softa igen. Somna nån gång vid 3 tror jag. Va inte så läskigt som jag hade väntat mig. Inte ett dugg läskigt faktsikt. Fast vi sov i nått typ kuddrum över kyrkan. Haha. Sen idag vaknade man av Håkans fina stämma. naat. Men aa, klockan 9! Inte nice. MEn ao, sen vare gudstjänst. JIPPIII!! Jorå det gick bra, fick tända ett ljus :) Men ao, sen kom mamma och hämta mig. Då åkte vi hem. Kom typ nyss hem, ska nog åka in till stan nu :)
Snygga Hanna och Victoria på bild! :)
Jag och Becca :)
old times <3
Hanna jag och Becca <3
Lina och Linn :)
Becca och jag, haha inget smink..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!