bilder från mobilen

Haha, det har ju varit lite problem med min mobil och datasladden.. Hehe... Det är nog inget vi ska gå in på, men ja låna nån jävla sak av Fannie så nu kan ja lägga in lite bilder som jag har haft på mobilen (y)
bara det att man får leta sjukt länge för att hitta en sämre mobilkamera..

Haha, stockholm med konfan. Varm chocklad i kylan <3 haha inte så lite heller

Hahahahaha...

Syster och sysling :)

Haha, jag bjuder! Ser ut som en kråka eller nått, men bästavän på bild :D

Jag och Fannie <3

Emil och nåra från klassen :)

Haha, Oliwia =) <3

Haha, vilken cooling jag är ;)

Hahaha säger jag bara..

Hehe, hoppsan..

Asså... hahahahah

min bok <3

Älskar dig mest bästavän <3

h3h3

Haha, har inte en aning om vad jag håller på med :o

Vår<3

HJÄRTA

Jag och Ville.. haha lite skilnad =)

haha jag fattie, men vafan!

hahahaha, Oliwias medelanden.. eller iaf namnen på personerna ;) hahaa




Och nu orkar jag inte lägga in mer bilder.
Ska sova nu, godnatt! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!