dålig uppdatering, och sämre blir det..

Hej!
Har inte bloggat något idag, vet inte riktigt varför men aa. Har pluggat faktiskt. Började skolan vid halv 10 idag. Kan ta dagen i lite korta drag: heltid - bild - lunch - livskunskap - so - heltid. Ganska soft dag som vanligt. Utom att vi slutade halv 4. Men aa, fick ändå sluta lite tidigare för bästa Sandra. Då tog jag och Oliwia spånkan till typ.. Ja vart var det vi skulle nu igen? =) Sprang ju då omkring med A-2 papper i regnet! Haha, ae fyfan så jävla misslyckade!! Men aa, sen åkte jag hem och plugga. Har pluggat typ hela kvällen faktiskt. Lite till och från. Duktigt av mig. Imorgon blir det värsta stressdagen, så vet inte om jag över huve taget kommer kunna blogga! Imorgon blir det skola, moppeteori och sen hem plugga och packa! på fredag blire också jävligt stress. Jag vetifan om jag ens kommer hinna hem på fredag -.- Och i helgen blir det St:anna med fotbollen. Sjukt jävla kul! Ska va typ hjälptränare/husmor :D Haha, men godnatt på er mina fina läsare <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!