dålig uppdatering

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket. Men har haft annat för mig. Hihi. men aa nu kommer det.
Igår: Åkte till stan med Oliwia, sen gick vi och mötte Johanna. Då gick jag och skulle ta spruta. Men aa, gick ju inte riktigt som planerat.. Sen typ drog vi till maxi o käka o glodde lite. Sen kom pappa och hämtade mig och Oliwia, och skjutsade hem oss till henne. Så sov jag hos Oliwia, hade sjukt kul. Men gjorde inte så mycket, typ satt vid datan. Skype is my life :d Haha, nejvars jag skoja. Satt i skype o cam me en sötnos igår (a) hihi. Sen såg vi på skräckfilm, eller aa. Båda somna på typ direkten.
Idag: Jag vaknade vid 12 eller nått, gick upp o satte mig vid datan och tvätta håret. Sen nån timma efter eller nått så vakna Oliwia, då käka vi frukost. Sen tog jag, Elvira och hennes kompisar bussen.. Jag drog till Johanna och ao, sen åkte vi till stan och då tog jag sprutan.. Gjorde inte ont :o alla har sagt att den skulle göra ont, men nae. Sen typ kom Sofie också. Vi typ käka och kolla lite. Inte så jävla lite, i 4 jävla timmar. Inte likt mig kan jag ju bara säga. Åt även glass. Fett mys tycker jag :D Haha, sommarkänslorna bara kommer mer och mer. Sen åkte jag hem och aa gjorde inte så mycket. Nu sitter jag vid datan och ska nog snart gå och lägga mig. Är ganska trött.
PUSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!