fotboll

Tjena på er

Har inte kunnat skrivit något idag för jag har gjort annat..
Gick upp kvart över 8.. Sen vid kvart över 9 så kom Oliwia o Peter o hämtade mig. Då åkte vi till åby, Oliwia spela match o aa jag kolla. Det gick ju lite sådär för eneby.. 5 eller 6 - 1 till åby.. Synd! Förra matchen mot åby vann dom ju med 8 - 0. Men men, så kan det gå ibland. Sen åkte jag hem till Oliwia. Så gick jag, Oliwia och Elvira och la oss och sov.. Har sovit ända sen dess, vaknade till nu så kan passa på att skriva lite. Vi har lyssnat på musik medans vi har sovit.. Haha 28 queen låtar (y) Dom låtarna är ju dessutom typ 5 min långa allihopa så aa, det är ett tag.. Askönt, haha blev att sova middag idag också då ;) Haha, inte så många som fattar men ändå. Ska nog gå och lägga mig hos sötnosarna igen.


 Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!