godmorgon!

Tja på er allihopa!
Vaknade precis, ganska inte likt mig att vakna nu.. Men ao. Vi kan ju ta gårdagen lite snabbt:
Igår: Började skolan kl 8, ILLA! började med spanska och vi körde typ mormorsleken på spanska.. Fannie = saaudiaarabia, jorå men det gick ju bra. Sen vare NO vilken innebar sexualkunskap. 'Alltid lika spännande.. Bara det att vi fick se på en film, så vare en typ tecknad apa som satt o runka. Men jorå.. Sen efter det så vare heltid i think, gjorde nått jävla träd. Fast blev klar med det innan alla andra, *duktig som jag är*. Fast sen vart Olle och Fannz också klara, så då gick vi plus Mickis till cafeterian och kolla på singstar-tävlingen. Jorå, det va kul. Men känns som att typ Frida va den enda typ modiga som sjöng själv och först o allt. Typ alla andra ångra sig ju.. Men men. Sen efter det så vare idrott, helt okej, INNEBANDY! Så jävla kul äre :d Fast jag är ju mindre bra påt.. Haha, naevars men aa. Sen vare engelska = hälsa på Hanna och Victoria som kom to my lovely school. Sen vare show and tell. Gick ju sådär, men jag va den enda i min grupp som läste o berätta typ så aa, fick nog ett plus där ändå ;)  Sen slutade vi 10 i 3. Då tog jag och Oliwia spånkan till stan. Jag skulle kolla på en GUDOMLIGt snygg tröja. Men den var slut :( buhu fail. Men aa, så vi chilla lite gal1 sådär. Sen åkte vi till maxi. Hälsa på Helena och nåra till. Och köpte världens godaste tuggummin. Haha.. Sen åkte vi hem till mig. Har haft askul hela kvällen som vanligt. Somna vell vid 3 nån gång tror jag. Eller aa, jag somna när vi såg på film, som vanligt.. Haha. Lyckat att det står 10 st tomma energidrycker på mitt skrivbord. he-he.

Idag: Vaknade precis som sagt.. Vi har inga direkta dagens planer. Ikväll slaggar hon här igen och även Victoria. Ska bli sjukt nice! Men nu ska jag se på Bella & Tyra show :D
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!