grattis!

Tja på er!
Började skolan vid 8 idag, med spanska. Soft. Sen var det NO, sexualkunskap som vanligt nurå. Askul, sen efter det vare heltid. Då vart det att jobba engelska. Sen vare lunch, så himla äckligt så man kunde inte ens kolla på det typ, så ae! Det va ärtsoppa. USCH! Haha, får rysningar fan. Men ao, sen vare idrott. Askul faktsikt. Det va typ lite slött man fick göra lite vad man ville så vi körde badminton och innebandy. Typ nåra av dom roligaste sporterna tycker jag fan. Sen vare engelska, hade ett läxförhör och det kändes som att det gick superbra. Men det får vi väll se.. Slutade vid 3 ungefär. Då drog jag och Olle till eneby centrum o köpte pastasallad och macka me typ skagenröra eller nått. Haha, lite typ not-vi. Men ändå, sjukt mys vare. Så vare typ massa som sålde majblommor. Hahahaha, säger jag bara! Sen drog Olle hem och jag drog till moppeteori. Jorå okej äre vell. Tiden går ju relativt snabbt. Ibland.. Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi o firade min moster som fyller år idag. Grattis till henne. Och även grattis till Sara, Tette och Sigge.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!