MIN HELG

Så, nu har jag äntligen tid att skriva lite :D Men jaa, var ju som sagt i St: anna i helgen, sjukt mys.



Fredag
: Var ju i skolan och så på dagen, vi började halv 9. Sen gick jag hem från skolan lite tidigare för jag hade moppekörning. Det gick väll typ ganska bra tror jag nog? Det slutade klockan 3, så då var det ju bara att stressa hem så fort jag bara kunde! Vid halv 4 ungefär så ringde Oliwia och ba: Ida, du måste åka med oss för Jocke har ingen bil! Jaba: aha okej, men när kommer ni då? Honba, vid 4 typ. Asså då var klockan halv 4 och jag hade inte ens kommit hem! Jag har inte packat, inte ätit asså inte gjort nånting. Snacka om stressigt. Men jaa, då var det bara hem och packa så fort jag bara kunde, och jaa, jag hann ju iallafall! Även att det vart problem -.- Men aa, jag åkte med Oliwia, Agnes, Peter och Jocke till St:anna. Trevligt, vi köt på facebook-grupper live och grejer. Haha, även alla barnen.. Naevars men ja, när vi kom fram så typ packade vi upp lite och så, sen var det träning. Fast då laga jag mat istället, haha! Sen på kvällen var dom flesta typ ganska så trötta, (jag var en av dom) så vi somnade väll runt 12 typ, haha..




Lördag
: Blev väckta klockan 7!!! Fyfasen så jobbigt det var att gå upp, men ja. Vad hade man för val? Så gick vi upp och käka frukost, sen var det träning igen. Boll-Lisa. Hahaha.. Sen jaa, var det typ vila ett tag. Sen efter ett tag så vare typ ''cup''! Haha, jorå det var typ spörengn och så skadade sig Elvira så jag typ var inne med henne istället för att vara ute och kolla när dom andra spela. Sen när dom kom in så var det vell bara chill hela kvällen efter det sen med. Ganska så skönt. Man bara tar det så jävla lugnt som det bara går, nice äre! På kvällen var det lite spel och sånt. Hängde mest med ViCcCcAn the vic på lördagskvällen, sjukt jävla nice. Jävla kakmonster asså! ;) Hahahaha, ae det är ju inte många som fattar men aaa.. på lördagen var ju alla typ ännu tröttare än vad vi var kvällen innan, eller aa. Endel iallafall.. Så somnade jag, vaknade av nåra tog kort på mig, när jag sov! INTE SNÄLLT :( Så vaknade jag och var måttligt sur. Haha, men sen somnade jag om igen. 




Söndag
: hemadagen! Fick lite sovmorgon enligt Jocke och Peter.. Blev väckta vid halv 8 ungefär.. fyfan! Då var det att gå upp och sen var det träning. Sen var det bara att vänta på att klockan skulle bli 12 så att vi kunde åka hem.. Haha, på vägen hem så satt jag, Oliwia, Agnes och Victoria i baksätet.. Gissa om det var trångt? -.- Men ja iallafall.. När jag kom hem så åt jag lunch, utomhus med mor och far. Mysigt! Sen gjorde jag inget speicellt, var typ helt utslagen och trött så aa. Finns inte så mycket att göra då. Satt lite vid datan och sen sov. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!