oliwia zelmerlööw

Tjo bree
Började halv 9 idag med engelska. Hade ett o-förberett prov.. Men jorå, får hoppas på att det gick bra. Sen vare matte sen spanska. Alltid lika chill fan. Sen lunch, o efter det slöjd. Fick reda på vad jag fick på min kudde. VG, jorå det va vell bra..  Sen efter skolan åkte jag och Oliwia till maxi, köpte våra vanliga tuggummin. Sen åkte vi hem till mig, softa som faan. Såg på scary movie. Bådatvå somnade (y) Haha, så himla typiskt oss! Vi såg filmen bara för att se en viss scen som är i slutet, ae inte fan såg nån av oss den för vi sov! Haha, sen kom mamma upp och väckte oss och sa att maten va klar. Inget nån av oss reeagera på haha, så efter typ 20 minuter ba: IDDAAAAAA! Haha, ae ganska kul vare ju faktiskt. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!