ÖVERLYCKLIG!

Hej på er alla söta, snygga, gulliga, sexiga och allmänt heta!
Nu äre så att jag är på ett sånt sjukt superbra humöööör! Bara det att jag inte kan säga varför.. Haha, synd :D Men aaaaa, idag började jag kl 8, askul. NO - svenska - so - lunch - musik - matte - heltid. Slutade halv 4. Ganska så tufft men aa, tiden rinner iväg. På lunchen gick jag och Frida till ICA, haha. Lite fajfti fajfti. Sen efter skolan åkte jag med Oliwia hem. Sen åkte ja och kolla på träningen. Saknar fotbollen sjukt mycket fan.. Men aa, blev erbjuden att följa med till St:anna i helgen och vara lite husmor. SJÄLVKLART!!!!!! så himla kul, fyfan :D Men aaaa, nu ska jag nog plugga lite. Tagga matteprov på fredag. (y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!