Skola

Tja på er!

Idag var det skola.. Började klockan 8 vilket betydde att jag var tvungen att gå upp klockan 6. ILLAAAA! Men ao, så är det ibland. Började med NO - sexualkunskap. Såg nån film om kärlek, ganska boring. Sen var det svenska, fick sluta asmycke tidigare så det va ju nice. Sen so, sen lunch. Sen musik, ganska soft. Jag va bäst på gitarr fan! Grymt :D Haha, naat. Men ao, sen var det håltimma. Jag och Oliwia gik ut i solen och satte oss på en bänk. Så himla skönt! Vädret är ju helt gudomligt alltså! Sen vare heltid. Fick mina omdömen, bättre än väntat. Riktigt bra faktiskt. Speciellt spanska :o Gulligt av Monica. Haha, men ao. Efter skolan tog ja bussen hem. Kom typ hem nyss. Tänker på om jag ska plugga eller inte och om vi har prov eller inte. Så sjukt dålig info på skolan. Annars blir det nog att se på tv och sätta upp lte grejer i mitt rum. Typ klocka, tavlor. Haha.. Sen hade pappa även fixat boxer till mitt rum. Det var på tiden! Tack så mycket. Men aa, idag blire bara att tare lugnt, är dyngtrött så ska nog gå och lägga mig tidigt idag.



Med Oliwia för typ 2 sommrar sen, saknar ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!