Svar på frågorna

Fråga: Vilken typ av kille tänder du på? beskriv allt utseende, personlighet, längd o allt i detalj.
Svar: Oj, det var en svår fråga. Det är faktsikt väldigt olika. Men huvudsaken är vell att killen ska vara snäll och liksom bry sig om en. Jag vill helst att killen ska vara lika lång som mig eller längre. Inte kortare. Utseende är vell inte så himla viktigt egentligen, men jag kan inte riktigt säga något speciellt, alla killar har sina olika personligheter och olika utseende.

 

 Fråga: Hur lång är du?
Svar: Jag är faktiskt ganska lång, 169 cm typ.

 

 Fråga: Vem är din bästa vän?
Svar: Min allra bästa vän är Victoria, men Oliwia är också min bästa vän.

 

 Fråga: Vart bor du?
Svar: Norrköping, Svärtinge =)

 

 Fråga: Har du någon förebild?
Svar: Asså, förebild och förebild... Jag tycker att min kusin Sara är väldigt cool, så jag ser upp till henne.

 

 Fråga: Hur fixar du ditt hår?
Svar: Haha, ja du.. Om jag duschar kvällen innan så går jag upp, blöter borsten och borstar igenom håret. Då blir typ håret platt. Om jag har tur. Ibland tar jag fram plattången. Men det händer sällan. Sen bara fixar jag benan som den ska va och jaa, ibland sätter jag ett hårspänne på sidan :D

 

 Fråga: Vilka bloggar läser du?
Svar: Haha, jag läser faktsikt väldigt många bloggar.. Kissies, Dessies, FS, Paow, Olivia Mis, Carolina Mis, Kajsa Löfgren, Fannie Beletic, Mickis Eklund, Bella Andersson, Kenza, Foki, Victoria Hjort, Lisaplace, Frida Larsson, Mogi, Malin Petersén, Madde, Elvira, Erika Johnson, Frida Nord, Rebecca Buller, Rebecca Andersson, Intresseklubben, Tyra Sjöstedt och Sara Franzén

 

 Fråga: Vem är din favoritartist/Band?
Svar: Jag vet inte riktigt, jag har väldigt bred musiksmak. Men Queen är nog dom bästa.

 

 Fråga: Tycker du om att äta snor?
Svar: Nej :)

 

 Fråga: Vad ska du göra idag?
Svar: Sova :D

 

 Fråga: Brukar du peta på gamla farbröder för skojs skull?
Svar: Ja, absolut :o

 

 Fråga: Gillar du någon?
Svar: Njae, jag vet inte riktigt..

 

 Fråga: Hur blond är du tycker du själv på en skala från 1-10?
Svar: Haha, 10 kanske ? (a)

 

 Fråga: Hur länge har du bloggat och varför började du med det?
Svar: Jag började nog nästan blogga för ganska länge sen, men så höll jag på och bytte bloggar hit och dit och gjorde nya så.. Men den som jag har nu har jag haft från förra sommaren tror jag. Jag kommer faktiskt inte ihåg varför jag började blogga, men jag har tyckt att det varit kul, och jag tycker det fortfarande och det är roligt när det verkligen är folk som följer bloggen och statistiken går uppåt, så jag fortsätter tills besökarna försvinner :)

 

 

 Fråga: Läser din blogg ofta, vad får du din stil och inspiration ifrån?
Svar: Hihi, vad kul och höra :) Jag får inspiration genom att kolla andra bloggar, men jag kör ändå väldigt mycket på mig egen stil och det jag själv tycker är snyggt.

 

 Fråga: Har du bra betyg?
Svar: Haha, inget jag egentligen vill prata om. Men det är vell helt okej betyg. Har typ lika många G som VG, från förra slutbetyget, dethär betyget ska bli mycket bättre!

 

 Fråga: Vem är din favoritbloggare?
Svar: Jag har ingen direkt favorit, men jag tycker att Kenzas blogg är bra.

 

 Fråga: Vilket är ditt favorit tvprogram?
Svar: Desperate Housewifes!


Kommentarer
Anonym

vadheter kajsa löfgren på blogg?

2010-04-09 15:30:42
ida

http://kaajsalofgren.devote.se

2010-04-10 11:53:43
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!