tisdag den 13 april

Tja på er!
Vill börja med att säga grattis till bästa Jenny som fyller 16 idag! Grattis gumman :D
Men aa, började som vanligt klockan 8 idag. Med idrott. Va rätt kul faktiskt, körde höjdhopp och badminton. Jag är ju så jävla bra på badminton så jag bara vinner hela tiden :) Hahaha, naevars ja drev, men jag vann faktiskt 4/5 gånger, hihi. Men aa, sen helt plötsligt hände det ju en ganska så astråkig sak med min vän Jimmi. Han typ ramla och slog sig som fan, hans knä gick typ ur led! Sen typ kom det ambulans och allting, o hanba låg o skrev men ingen kunde göra nått. Fyfan så hemskt det va! :o Men aa, sen typ åkte han till sjukan med ambulansen. Så vare NO, sexualkunskap. Känns som att jag är sjukt koncentrerad på NO lektionerna nu för tiden.. Undrar varför ;)  Hahaha, men ao. Sen vare klassråd. Sen lunch, spanska och till slut matte. Slutade 20 i 2, ganska så nice. Dagen gick asfort också. Efter skolan drog jag till stan med Oliwia. Vi typ chilla lite. Drog till donken, träffa Cornet och Frida. Sen drog jag på moppeteori. Jorå sjukt sköna stolar. NOT! Har asont i röven nu bara för det. Mmmm tack! Haha naevars.. När jag kom hem så typ satte ja mej vid datan. Hehe ovanligt :) Men ao, skype med Oliwia och Henrik nurå, nice.

Kommentarer
jeeny

hihi vad gulligt. TACK i efterskott då hahaha. pusss på dig

2010-04-22 18:47:36
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!