Toker <3

Kära Toker!
Vi kommer aldrig glömma dig. Du var så speciell, du fanns alltid där när man behövde dig. Jag lovade dig att ställa upp i alla lägen men det gick lite snett. Jag kunde inte göra någonting över huvud taget!
Det var alldeles för varm ute för din kyliga hud. du tappade ditt ena öga, men jag fångade det med skeden och sedan satte tillbaka det. Det finns verkligen inga ord som kan beskriva min saknad till dig.
Ditt öga föll igen, på bara någon sekund. Efter en blinkning till så hade du tappat båda ögonen. Då återstod bara näsa, mun och två öron. Men bara lugnt, dom tar jag hand om. Du kan alltid lita på mig
till 100% för jag älskar dig mest i hela världen. Det finns nog ingen annan som betyder så mycket som du gjorde. R.I.P





Kommentarer
fannie

hahahahha bäästa vi <3

2010-04-30 17:09:41
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!