torsdag

Tjo
Jag hann att skriva lite idag, tur det så jag inte tappar alla läsare.. Men aa iallafall, började klockan 8 idag. Som vanligt.. Spanska - NO - heltid - lunch - idrott - engelska. Slutade 10 i 3. Då tog Oliwia och jag spårvagnen till donken. Mmmm lite problem med spårvagnen sådär. Sjukt irriterande. Börjar med att vi fick vänta i typ en halvtimme på spårvagnen sen när den väl kom så gick den sönder. FIFAN! Men ao, sen drog jag på moppeteori. Ganska okej idag faktiskt, tiden gick ganska fort. Men jag var sjukt trött! Hehe, för mycket information känner jag men ändåå. Nu har jag precis pluggat färdigt spanskan, nu blire matte! jippiii! Nat, men ao sen blire vell att packa lite sådär. Sen slagga som en död säl!
PUSSSSSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!