Varit hos frissan idag

Vaknade vid 10 ungefär, av alarmet. Då fixade jag mig lite sen åkte vi och hämta Oliwia. Så åkte vi in till stan, till frissan. Jag klippte mig och slinga håret. Är ganska nöjd, men tycker att håret är lite gult......... Men a, silvershampo.. Sen åkte vi till stan och träffa Johanna, fast vi drog till maxi istället. käka där o lite sånt. Sen kom pappa och hämta mig och Oliwia, och så åkte vi hem till henne. Nu sitter vi här och ser på film med Moa. Men här kommer bild på mitt hår:

Kommentarer
Mamma

Vad fin du blev gumman :) / Puss

2010-04-06 18:37:48
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!