@ vixi's place!

Tjena!

Sov ju hos Oliwia igår, idag satte jag klockan på 9. Gick upp, fixade mig o aa allt sånt. Sen kom mamma och hämtade mig. Då åkte vi o hämta Victoria, så åkte vi in till konfan. Gjorde typ inget. KorvhatarN ^ Haha, ae ja drevvvvvvvvv. Sen efter det drog vi till stan ett tag. Chilla galet däär. Sen åkte vi hem och då vare bara ut och åka moppe med Victoria o hennes pappa. Hennes pappa är typ körskolärare haha. Så aa, kom in nu. ASkul vare jue, har faktiskt inte åkt så mycket inne i stan o bland trafik. Inte så konstigt kanske men aaaa. Nu när som helst kommer min mamma och hämtar mig igen. Vet inte vad som händer sen, men är helt slut nu så förhoppningsvis bara åka hem och ta det lugnt!

PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!