- all i need is you

Tja!
Har ni hört den nya idol-låten? All i need is you heter den, det är riktigt bra faktiskt.
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
Men aa iallafall, jag har inte bloggat så mycket på sistone. Men jag glömmer bort bloggen och känner mig inte så sugen på att blogga och så. Så ni får nog leva med det faktiskt. Idag var i skolan och slutade vid 3 ungefär. Om inte innan till och med. Då gick jag till frisören och klippte mig. Aa eller hon klippte mig. Det vart kort tycker jag. Och jag ångrar att jag ens gick dit.. Men aja, finns inte så mycket att göra just nu mer än att bara gilla läget så jag får väll göra det.. Efter det åkte jag hem, och nu pluggar jag lite spanska. Har typ läxprov imorgon, men det känns ganska bra måste jag säga.
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!