- breakeven

http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4
Så himla bra låt.
Egentligen vet jag inte vad jag vaken såhär dags, det är inte likt mig. Men jag vaknade av att jag hade ont i magen osv. Bad feeling har jag också.. Men igår iallafall va jag på stan med Calle, vi utredde faktiskt lite saker, tro det eller ej. När jag kom hem så pratade jag med världens bästa. Bådatvå faktiskt. Ni är bäst av allt, och ni vet mycket väl vilka ni är. Lite senare så gick jag till Frida. Där hon, Johanna och Amanda va. jag va där i typ en timma? Om ens det, men jag mådde inte så bra så jag gick hem igen. När jag kom hem så bara satt jag här och bara.. gjorde typ inget.. eller gjorde jag det? Nae men aa.
Nu skrev jag precis en önskelista till mamma och pappa. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev, så känner mig inte så jättetaggad på att få det liksom. Eller jo det är klart jag är, men inte just precis nu för jag mår inget bra nu heller. Så nu ska jag spela sims. Och göra det resten av dagen också

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!