- dum av dig

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag förstår att ni saknar mig när jag inte uppdaterar så ofta, det är ju nästan så att jag med gör det. Eller gör jag det? Men just nu sitter jag vid datan och ska väll snart gå och lägga mig. Pratar med Louise och även hennes syster lite i bakgrunden i skype. Det är nice. Men idag så började skolan 9, vi typ pratade, gick tipsprommenad, städade och typ ingenting. Sen kom Louise till min skola och sen så typ åkte vi till stan och jag köpte massa julklappar hihihi. Efter det så typ åkte jag hem och bara chilla galet. Eller gjorde jag det? Nae men nu orkar jag inte skriva mer. Utom att denhär veckan är nog fan den bästa veckan på hela jävla året!
Måndag- Louise
Tisdag- kanske Louise
Onsdag- Lov/Victoria
Torsdag- Fira jul med farmor och co
Fredag- Fira jul med mormor och co
Lördag- THAILAND!
jävla skönt

Kommentarer
Kung louie

Du är världens bästa

2010-12-22 13:22:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!