- god jul!

Hej allihopa!
Jag hoppas att ni hittills har haft en kanon julafton och att ni kommer få en bra dag!
Jag firade jul med farmor och farfar och pappas släkt igår. Det var väldigt mysigt och trevligt! Vi var där i hela 6 timmar. Jag fick massa snygga kläder! Och imorse så typ firade vi jul med familjen, då fick jag också lite kläder, bath, dator-tillbehör hihi och vågtång lite sånt! Så tack för det! Nu ska jag gå och duscha och snart så kommer farmor och farfar till oss och äter lite gröt och sådär. Trevligt! Sen ikväll så ska vi åka till mormor och morfar och fira jul med dom och det ska bli supermysigt det med.
Och imorgon är the big day. Då jag åker till Thailand. Jag ser fram emot det så himla mycket så jag hoppas verkligen att allt blir som planerat nu! Fast jag har ändå inte riktigt förstått att vi ska åka. Men tiden går ju så fort så jag kommer nog komma hem snabbt. Men det ska bli så himla skönt att komma bort och byta miljö lite. Men nu har jag saker och göra så jag kan inte skriva mer.
Men jag önskar er alla söta läsare en riktigt god jul! Och ett gott nytt år om jag inte skriver nånting innan det.
Kram ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!