- praktikant

Fan vad duktig jag är på att uppdatera. Men jag känner som sagt värsta suget till att blogga <3 eller gör jag det? Har haft prao hela veckan. Jag praoar ju på väskmakar'n och det är kul kul. Men idag gick jag typ hem tidigare eftersom att jag inte mådde alls bra. Vilket ledde till att jag bara har varit hemma idag. Kul. Eller vare det? Nae. Imorgon ska jag sova. Efter det ska jag till stan och träffa Calle och då ska vi uträtta lite julklappar. Spännande, men vi får väll se om jag skriver nått mer snart. Känner mig inte så jättesugen på det faktiskt.

Kommentarer
Anonym

Hur bloggar du från din iphone? Tacksam för svar

2010-12-12 10:35:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!