- världens gladaste människa är jag!

Jag vill bara stanna tiden nu känner jag. Eller nej fan det vill jag inte alls! Sitter just nu och lyssnar på: Shine On - RIO. Och bara tänker på hur jävla bra allting är. Jag har världens bästa vänner, världens bästa familj och släkt, och allting är bara så himla as bra! För det första så har vi prao nu i två veckor, vilket betyder= INGEN SKOLA vilket betyder= INGA LÄXOR! Fy fan vad skönt! v.51 när vi har praoat färdigt så ska vi gå i skolan 2 dagar men då är det först b-dag och sen mentorsdag. Sen på onsdag slutar vi skolan alltså det 22 december. Sen den 23 ska jag ''fira'' jul hos farmor och farfar med kusiner och allt. Sen den 24 så ska jag ''fira'' jul med mormor och morfar och kusiner och allt på mammas sida. Sen den 25 så fucking åker jag till Thailand!!!!!!!! Så jävla as underbart, det finns fan inte ens ord. ÄLSKAR DET!







Så himla underbart det ser ut! Kan ni fatta att jag kommer vara där om mindre än en månad!!!!
Men aa, sen kommer jag hem. Och strax efter det så blir det att åka till Linköping med Louise, Amy och någon
kompis till Amy och se på Håkan Hellström!!!



Underbart!!! Och strax efter det så blir det att åka till Vemdalen och Björnrike med världens bästa vän = Victoria Hjort.




Sen när vi kommer hem därifrån så är det väl ganska lugnt så som det ser ut nu. Sen den 8 augusti så åker jag och
världens bästa = Victoria Hjort till Cypern!!!!!!!! Och det ska också bli sjukt jävla underbart!





Fyfan vilket bra år det har varit och vilket bra år 2011 kommer att bli!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!