@ hos min vän

Tjamors
Idag så började jag 10 över 8 med idrott. Vi typ spelade volleyboll och hade lite redskap. Eller, jag och Ville spelade badminton istället. Det var kult. Jag ägde, thihi. Efter idrotten så var det SO, då gjorde vi heller ingenting. Pratade lite betyg med Petra och jag kommer att få VG I SO denhär terminen också. Efter det så var det spanska, vi hade prov. och jag tror att det gick ganska bra för mig men det veet man ju inte förns men får reda på resultatet. Efter det så var det lunch. Typ fiskgratäng och potatis. Men på matlistan stog det att det skulle vara potatismos med nae.. Jag vart fett besviken :( Men aa, efter det var det heltid. Och eftersom att typ ingen hade nånting att göra så fick  vi göra lite vad vi ville. Jag kan inte direkt säga att vi hade nån lektion. Men jag var iallafall i bildsalen och målade lite hihi. Efter det så hade vi NO. MEn vi såg på film i typ en halvtimma sen fick vi sluta. Och så fick jag även reda på att jag fick MVG på mitt matlagningsprov. Och VG på bakprovet. Så då vart jag ganska så glad. Efter skolan så åkte jag spårvagn med Amelia. Sen tog jag bussen till krokek hem till Louise. Och nu är jag här.. Vi såg nyss på Charlie St Clarie eller nått sånt och den var jättesorglig :( Och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. sånt som märks. Sen ska vi iallafall se på idol. HEJJA OLLE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!