breaking my heart

hejsaan
igår var ju jag som sagt hemma typ hela dagen. sen åkte jag till oliwia, sa hej och hej då :( och den lillen var sjuk också, fan vad illa när du har 6 timmar i bil och 2 veckor i husvagn framför dig. jag lider med dig gumman. krya på dig. sen åkte jag vidare till vixi, då hon höll på att färga håret. det tog typ 3-4 timmar för henne.. men aa, det är ju victoria i ett nötskal som sagt. fast sen kom jag och hjälpte henne lite.. haha, då gick ju allt genast bättre. sen åkte vi hem till mig och slagga. och idag vaknade jag upp ensam. he-he. nae men hon hade åkt och gjort nånting men jag tror att hon kommer hit sen igen. idag vet jag inte vad som händer. antagligen dras med henne, vilket gillas. kanske tar nåra dopp i poolen eftersom att det är relativt bra väder. men vi får seee.
pussss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!