day with sofie'

hello bitches!

haha, jag gör på paow-style idag.

nae men idag så åkte jag till mediamarkt med mor och far. kom därifrån med en ny television och FIFA 10 <3 tack så asmycket. love you. sedan åkte jag till stan och träffade min vän sofie som shoppade loss ganska så rejält. mycket trevligt att träffa henne, det var ju ett bra tag sen sist. här är en länk till hennes blogg. jag skulle ta halv 5 bussen hem precis då jag stötte på en väldigt pratglad indie. jorå, jag förstog precis vad han sa och så. och tyst visste han nog inte hur man var. that's bad. men aa, till slut kom jag ifrån honom. åkte till jysk, köpte nåra stolar eller vad det var. sedan hem, kom hem nu. ser väldigt grått ut på himlen vilket jag måste erkänna gillas.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!