fannie beletic <3

Tjenamors
IDag blev jag väckt vid halv 1 typ, då gick jag upp och käka frukost direkt. Duschade och sen åkte till Fannie. Sorgligt nog så var det sista gången jag träffade henne på tydligen typ 4 vekor. Vilket känns för jävligt.. Hur ska jag klara mig liksom? Ae du får skynda dig hem säger jag bara, jag kommer sakna ihjäl dig. Men aa, sen åkte jag hem vid typ 3 nån gång, fixa mig lite och sådär. Nu ska jag snart åka ner och ta bussen in till Bella. Sen ska vi dra till himpa och grilla och ha trevligt med folk. Vet inte riktigt vilka det blir än så aa, det får vänta. Imorgon blir det troligtvis att åka till grönalund, om planerna blir som planerat, haha. Men nu måste jag gå och fixa lite grejer och så. Kanske uppdaterar ikväll eller nått fast jag tror inte det, så ni får ha en trevlig kväll allihopa!
Pussar och kramar

Kommentarer
fannie

KOMMER SAKNA DIG SJUKT JÄVLA MYCKET GUMMAN! :(<3

2010-07-08 00:42:12
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!