fredag - lördag

hellu
förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag, men aa. har haft typ fullt upp. nae men i fredags så kom ju som sagt louise, sebbe och vilma hit. vi såg på film, dodge ball eller nått. den va vell bra xd typ. sen gjorde vi inte så mycket. allt och inget typ haha. sen drog vell dom runt 1 eller nått tror jag och så åkte jag och victoria hem till henne och sov. på lördagen så åkte vi in till stan, träffade louise och sebbe. sen drog sebbe och då vare bara 3 kvar. ganska logiskt. men aa, vi gjorde inte alls mycket. stekte lite galet. sen åkte jag och victoria till maxi och handla mat till kvällen. som vi även gjorde kvällen innan, fan vad jag längtar tills att flytta hemifrån och få göra allt själv. vilken känsla :d haha men aa iallafall. på kvällen såg vi på film. the last song, den va asbra men sorglig. sen åkte vi hem till victoria och sov. sen idag åkte vi hem till mig direkt när vi hade vaknat. och såg på film. vi såg på wild child och the last song idag igen. så himla bra va den. jag funderar på att se den igen. men aa, idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt :)
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!