Krokek

Tjaa
Idag så vaknade jag och Oliwia nån gång, vet inte riktigt när. Så gick vi upp och skulle käka frulle, fast vi hade ingen god macka så vi käka lax istället. Vi åt typ brunch asså, haha. Sen typ åkte hon hem efter ett tag.
På bilden ligger laxarna och steker i pannan. Även potstisbitar, haha.
_____________________________________________________________
Men aa, sen vid typ 6 nån gång så åkte jag till krokek och träffade min Louise. Vi typ kolla på sandskulpturer, haha och aa typ kollade lite. Käka glass, gick nån stig o ae jag vet inte vad. Sen åkte vi vidare nån annan stans, haha! Sen kom hennes kompis Calle? Haha, då typ åkte/gick vi nånstans där Louise gjorde ett armband till mig, fett snyggt vart de fan. Tack skaru ha!'
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!